Wednesday, September 30, 2009

Mek yah Vs Miza

Salam semua...
alkisahnya...dulu aku ader la kawan kat opis nie namanya siti rokiah...tapi kami panggil dia mekyah...sebab dia nie orang kelantan...budak nie memang sempoi..kepala giler-2...tapi yang paling bagusnya dia nie tutup aurat.hehehe jangan perasan yer mek yah kalau baca citer ni..tapi skang dia nie dah tak keje kat sini dah...ngam-2 setahun keje lepas tu resign..sebab further study...masa mula-2 dapat tahu dia nak berenti semua kawan-2 dah rasa sedih...sebab happening sangat dia nie dan susah nak cari kawan macam dia nie.nak dijadikan citer lagi..masa last dia kat opis nie..ramai sangat kawan-2 yang sedih...lelaki ataupun perempuan pun sama ja...especially yang memang rapat dengan dia yang suka bergurau dengan dia..harmonik aku Nur Addina Sofea memang suka sangat kat mek yah nie..siap soh adik aku kahwin dengan mekyah.....aku pun tak tau apa mekyah dah jampi kitaorang nie..hehehehe...siti..kalau ko baca citer nie mesti ko rindu kat kamikan...waaaaaa..rindu sngat kat ko..

sambung citer lagi

aku ader sorang anak sedara..nama dia Amiza..dia nie pun kasar jugak orangnya...dah lama aku tengok muka dia nie ader la iras-2 sikit muka mekyah...nak -2 bila dia bertocang dua..haaaa masa dia balik kg ari tu..aku siap snap gmabor dia...aku nak tunjuk kat mek yah yang dia ada ada kembar kat sini...

nie gambor depa...
yang nie miza



yang nie mekyah




2 comments:

  1. mmg cam pelanduk dua serupa...! hehehe...

    Hamizah le..bukan Amiza

    ReplyDelete
  2. He he ...Nak tahu , Mek Yah yg kaou citer tu adik aku la... terkejut aku tengok gambak dia kat blog ni . mek Yah now dah jadi akauntan , dah kawin ngan Pak Arab Bahrain .., he he melepas adik kau ... tu la dulu kalu kou habak kat aku , boleh aku chop bagi kat hang ..

    Ok lah salam dari PakCik Power

    ReplyDelete