Sunday, December 27, 2009

akhirnya aku kayuh jugak..

Kebetulan aku cuti krismas, rakan2 HAM pulak nak ke Pak Bara dan berkumpul di kamunting..aku pon bersiap pagi tuu, kuar kan roadbike mulakan kayuhan solo ke taiping, jarak lebih kurang 60km..start kuar umah 7.30am..jalan lengang jee sepanjang kayuhan aku ke taiping..selalu laluan ni mmg penuh dgn lori kontena...

Sampai taiping, dah kui 9.20am,terus singgah umah coach, 9W2VZO..igtkan dia ada kat umah lagi..sebab katanya nak kumpul kui 10am, so aku pon konfiden laa pi umah dia..sampai jee, harmonik dia ckp dah bergerak ke pak bara...uiksss, belum 9.30am lagi..takkan dah bergerak..call VZO, rupanya berkumpul di selera malam..aku pon terus shoot pi sana..Ramai rupanya yg ada...sempat la berjumpa dan bersalaman...

Ni la gamaknya kayuhan persediaan aku utk MIFR...dah takde masa dah ni..kalau sempat pon buat indoor training je atas treadmill lepas abis kelas AO..

Average kayuhan 28km/h jee..paling laju aku follow motor pak haji mana ntah 35km/h, boleh la menten dlm 10km...tu pon jantung aku dah 190 bpm...paling cikai tinggal 22km/h..huhuhu...



No comments:

Post a Comment