Saturday, December 12, 2009

part time

Assalammualaikum,

Lama sungguh aku tak update blog nie..9W2LPP jer yang dok selalu update..alkisahnya hari nie aku ada di Taiping..and yang paling mendebarkan aku...apa yang aku kena laksanakan hari nie....ermmm besanya aku jarang buat kerja-2 part time nie..tapi disebabkan aku ikhlas nak tolong bakal pengantin nie...aku buatlah dengan bantuan adik ipar aku....keje yang aku maksudkan tu adalah aku kena jadi mak andam.

Actually keje nie taklah teruk sangat tapi disebabkan aku jarang sangat buat ..aku takut jugak..kang dari awek tu muka elok-2 dapat kat aku jadi opera cina pulak.tapi aku try jugak..dan inilah hasilnya.

To Nor and Tunang ...selamat bertunang dan cepat -2 mendirikan rumahtangga.






aku ngan Nor ( bakal pengantin )




No comments:

Post a Comment