Tuesday, December 8, 2009

PD...



Aku baru je balik dari PD..Syok jgk tempat dia, tapi macam dok kat Batu Feringgi pon ada..hehhee...Pagi isnin gerak dari manjung, terus ke Glory Beach Resort..Lepas check in je, mcm biasa ON handy dulu..Scan semua channel, last2 sangkut kat repeater JASRA (9M4RLD) kot kalau tak silap, di Gunung Ledang..Sempat QSO dgn 2 Station, 9W2VVO (Zaini) & 9W2KPR (Azizul) di Kuala Pilah..Lepas je aku QRT, Paklang 9W2PLG dari Bera pulak join QSO..Wow! dari bera TX ke gunung ledang...
Sebenarnya aku ke PD saja jee, folo rakan opis aku pi buat FAT (Factory Acceptance Test) utk metering calibration..Kebetulan aku OFF, tu yg join sama...Lagipon tak pernah sampai lagi ke PD tuu..Lepas ni boleh la bawak family pi bercuti ke PD pulak..
Ok jgk la stay Glory Beach Resort ni..RM240 per nite utk aptment 2 bilik..Tapi pantai dia tak best..air tak cantik..kalau nak best, kena stay kat area Pantai Bagan Pinang..situ mmg cunnn...sesuai utk berkelah dgn famili..Aptment pon byk di sepanjang laluan pantai sampai ke teluk kemang...

Depan Lobi Glory Beach Resort


Pemandangan laut dari bilik - Ujung tu adalah Tuanku Jaafar Power Plant..



No comments:

Post a Comment