Sunday, December 27, 2009

Paint Ball


Hari ni ahad ada event besar kat kompleks rakan muda kamunting, Kayuhan Warisan Taiping 2009 (KAWAT 09)..5 org dari rakan HAM taiping yg terlibat sebagai marshall communication utk event ni dan ditempatkan di setiap check point..

Aku x dpt nak ikut serta dlm event ni sebagai pengayuh atau pon sebagai Marshall..sebab pertamanya event ni khas utk MTB sahaja, aku mana ada MTB...huhuhu...keduanya, pagi ahad tuu aku ada event paint ball di teluk muroh...event penutup company aku utk tahun 2009 ni utk kelab sukan & rekreasi..

Pagi2 lagi aku sekeluarga dah bergerak dari kamunting...saja lalu ikut komplek rakan muda tgk rakan2 MTB bersiap sedia utk memulakan kayuhan KAWAT 09...ramai jgk, dtg dari seluruh malaysia rasanya..

Aku sampai ke tempat paint ball dlm 9.30am, persediaan baru dimulakan..tak terlewat lagi la...sempat makan2 dulu..huhuhu..Team aku kena game yg ke 2...1st time aku main paint ball ni..belasah jee...sama la dgn yg lain2 pon, ada yg baru 1st time main..cuma ada sorang jee yg hebat pon..dia mmg player utk division 3 malaysia..
setiap pasukan dpt main 4 kali, sekali main 80 pallet..kalau tak abis leh simpan utk game2 seterusnya...

1st game team aku dah kalah, 2nd game menang, 3rd & 4th game kalah...hampehhh jeee tapi mmg enjoy...1st game tu aku kena tembak kat jari, dok hulur2 marker last2 kena tembak..2nd game aku pulak tembak geng sendiri, kena kutuk kaw2 punya..pihak lawan dah abis kena tembak, member aku ni pi amik bendera lawan,dia dok baguih punya lari, last2 aku pi tembak dia..hahhahaa...3rd game main lepas lunch, perut pon dah kenyang, semua dah malas lari..time ni la aku kena tembak kat peha..pedih wooo..kena tembak jarak dekat pulak tuuu..bengkak bulat cantik jee...huhu...4th game belum apa2 lagi dah kena ambush...kena tembak tepat2 kat face shield...
tgk member2 yg lain kena tembak teruk jgk, berbekas2 lebam, yg berdarah pon ada..dahsyat jgk penangan paint ball ni..

Aktiviti harmonik aku sementara nak tunggu abis tembak menembak





No comments:

Post a Comment