Wednesday, December 2, 2009

Indoor Pulak



Disebabkan sekarang ni musim ujan, aku gunakan alasan ni sebaik mungkin utk tak kuar berkayuh..hehehe..Tapi bila tgk kalendar, dah tgl baper hari je lagik kayuhan Pak Bara yg rakan2 CyclingHam Malaysia rancangkan..Lepas tu pulak Malakoff Interstate Fellowship Ride..Last aku kayuh masa powerman malaysia 8 Nov lepas..lepas tu simpan basikal dlm bilik, bagi gergasi rehat secukupnya...hehehee..



Nak kuar kayuh pagi, ujan..plan keesokkannya kuar kayuh petang, dah petang pulak ujan..sudahnya berlari atas treadmill dan berkayuh dlm gim je..walaupon tak syok, tapi kayuh tetap kena kayuh..Kalau tak cukup preparation, takut pancit tgh jalan jee..walaupon ni bukan race, tapi persediaan mesti kena cukup...



Pada rakan2 yg akan berkayuh ke Pak Bara, rasanya aku x dpt nak turut sama disebabkan QRL dgn tugasan..Bulan 12 ni jadual aku full...kadang2 rasa macam x cukup masa je..mujur KPI aku semua dah setel utk tahun ni..



All d best pada yg akan berkayuh, enjoy ur ride & have a safe journey..Apa yg pentinggg, kerjaaasamaa...

No comments:

Post a Comment