Wednesday, December 2, 2009

Holiday Villa



Adoiii..pening aarr..tadi check email kena attend "Industrial Electro-Pneumatic Course" kat Holiday Villa Subang pulak 15/12/09 - 16/12/09 ni...Tapi dah bertindih pulak dgn Kelas AO aku Perlindungan Pepasangan Elektrik...Mana satu nak attend ni..? Course ni dah kompom pulak tuu, hotel reservation pon dah buat..Kena tgk dulu subjek Perlindungan Pepasangan Elektrik ni camne la gamaknya..kalau senang, citer pasai relay, peranti/fius, breaker, agak2 aku leh study sendiri..Leh ON la Industrial Electro-Pneumatic Course ni...dah lama aku tak dok kat Holiday Villa ni..Sambil pi training sambil buat "larian amal" jumpa rakan2..

List


Booking


Esok awal2 pagi pulak nak hantar XYL aku, dia ada meeting kat Holiday Villa Subang, tapi stay kat Grand Dorsett Subang sebab Holiday Villa dah fully booked, dulu x silap aku nama hotel Grand Dorsett ni Sheraton..Pernah dok sekali je..Banyak dah berubah, nama pon dah tukar2..Sama jgk mcm bangunan depan Hotel Grand Dorsett tu, dulu Subang Jaya Medical Centre..Tapi skang ni dah tukar jadi Sime Darby Medical Centre...


No comments:

Post a Comment